Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за дебитомер след диагностика

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщение
    На мене акъл недей да ми даваш за нещо което го работя ежедневно ясно!Ти кво си виждал на 147 хич не ме интересува!Имаше една бъгава версия на еку скана и тя може да ти покаже подобно нещо,или от неправилен неподходящ дебитомер!
    Глей СА........... АЗ мое да ни го работя ежедневно..........
    НО май съм видял повече от теб.............

    И точно щот тва ти е работата ни ти прай чест да даваш мнения 400+ лв............. ей тъй с лека ръка......
    Или така процедираме с клиентите?!!!!!!!!

    Найш до къде ми е дошло от такива кат теб дет трябва да им оправям бакиите, но са си прибрали паричките.................
    И ако даде колегата 400лв. за дебитомер ЩОТ ти е повярвал и ЩОТ тва ти е работата и пак положението е същото............. КО стаааа кой КЕ плати.................
    АААААААААААА............





    При изфорсиране трябва да е над 4V
    4.3V + значи е ОК.
    Това при дизелите.
    При атмосферните (бензин) трябва да се гледа в движение....
    sigpic
    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
    147 JTDm 140-Малката манекенка
    GT- JTDm 150

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
      Глей СА........... АЗ мое да ни го работя ежедневно..........
      НО май съм видял повече от теб.............

      И точно щот тва ти е работата ни ти прай чест да даваш мнения 400+ лв............. ей тъй с лека ръка......
      Или така процедираме с клиентите?!!!!!!!!

      Найш до къде ми е дошло от такива кат теб дет трябва да им оправям бакиите, но са си прибрали паричките.................
      И ако даде колегата 400лв. за дебитомер ЩОТ ти е повярвал и ЩОТ тва ти е работата и пак положението е същото............. КО стаааа кой КЕ плати.................
      АААААААААААА............





      При изфорсиране трябва да е над 4V
      4.3V + значи е ОК.
      Това при дизелите.
      При атмосферните (бензин) трябва да се гледа в движение....
      В една друга тема ме беше питал как съм познал и дали си съм сигурен-ти провери ли края на темата!Ти май имаш комплекси ако някой знае повече теб!?Е колкото и да ти е кофти приеми го че е така!На мен нещо като не ми е ясно,не ме срам да питам,да звънна на Бобо на Лисан или на Оем!И пак ти казвам акъл не ми давай имаш много да учиш както и аз!

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщение
        В една друга тема ме беше питал как съм познал и дали си съм сигурен-ти провери ли края на темата!Ти май имаш комплекси ако някой знае повече теб!?Е колкото и да ти е кофти приеми го че е така!На мен нещо като не ми е ясно,не ме срам да питам,да звънна на Бобо на Лисан или на Оем!И пак ти казвам акъл не ми давай имаш много да учиш както и аз!
        Ооооооо на теб ни най-малко бих давал акъл......
        Просто давам съвет на колегата........
        БЕЗПЛАТЕН а не 400+лв.................
        Всеки си има глва на раменете и сам си решава как да си харчи парите...........


        П.С. припомни ми на лично коя е темата, че ни се сещам!
        sigpic
        Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
        156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
        147 JTDm 140-Малката манекенка
        GT- JTDm 150

        Comment


        • #19
          Не се карайте, но наистина има проблем при диагностиката на точно това ЕКУ с ФЕС. Интересното и че екзаминера и той показва същите стойности на същата кола със чисто нов дебитомер Гледайте непрежението и всичко ще е ок
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Не се карайте, но наистина има проблем при диагностиката на точно това ЕКУ с ФЕС. Интересното и че екзаминера и той показва същите стойности на същата кола със чисто нов дебитомер Гледайте непрежението и всичко ще е ок
            ФЕС има и други бъгове с дебитомерите. Гледайте наистина само напрежението от дебитомера. При рязко изфорсирване до високи обороти трябва да е поне 4.3V. Моят вдига 4.5V. При бензиновите обаче е по-различно. Но тук говорим за дизел
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
              ФЕС има и други бъгове с дебитомерите. Гледайте наистина само напрежението от дебитомера. При рязко изфорсирване до високи обороти трябва да е поне 4.3V. Моят вдига 4.5V. При бензиновите обаче е по-различно. Но тук говорим за дизел
              При бензиновите, ако говорите за пин 5 от куплонга на място при 25 градуса околна температура на празен ход 1,4в при 3000 оборота 2в. На 1,9 JTD на пин 4 трябва да е 5в. Тъй и тъй ще човъркате там, може да измерите и съпротивлението на датчика за температура на външния въздух. Пак при 25 градуса между пин 1 и 3 2000 ома. Ако човъркате не го правете с китайски мултицет, потърсете си качествен.
              Last edited by Alamo; d.m.y г., 00:19.
              Алфа 156 1,8ТС 1998г

              Comment


              • #22
                Напрежението може да го гледате и с диагностиката. То е вярно.

                Проблема не е във ФЕС. Това не е бъг. Оригиналния екзаминер и той така показва. Просто такова инфо дават от фиат за формулата за пресмятане на диагностичните стойности на МАФ-а. Лънча също такава стойност дава.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Напрежението може да го гледате и с диагностиката. То е вярно.

                  Проблема не е във ФЕС. Това не е бъг. Оригиналния екзаминер и той така показва. Просто такова инфо дават от фиат за формулата за пресмятане на диагностичните стойности на МАФ-а. Лънча също такава стойност дава.
                  Е тва обяснение от кога го чакам..........
                  Предполагам, че нямаш нищо против да постна в темата за ФЕС......
                  sigpic
                  Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                  156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                  147 JTDm 140-Малката манекенка
                  GT- JTDm 150

                  Comment


                  • #24
                    Не съм специалист, но ще споделя от опит. Имах проблем с дросел клапата на селето. Колата сама се форсираше. Оборотите не можеха да паднат под 1000 и т.н. В това състояние екзаминера показваше голямо разминаване между постъпващия и необходимия въздух. След решаване на проблема с клапата нещата си дойдоха на място с показанията на дебитметъра.
                    Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

                    Comment


                    • #25
                      Моята 1.8 вдига 4.0V при около 6520об., количеството въздух (цел) е 39кг/ч, а действителното е 296кг/ч - ето тук е бъгът
                      А дизеларката - 4.5V при 4900об и това отговаря на около 900кг/ч, като целта е 1200
                      На контакт само и на двете е 1.5V
                      И двата дебитомера са ОК.
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                        Моята 1.8 вдига 4.0V при около 6520об., количеството въздух (цел) е 39кг/ч, а действителното е 296кг/ч - ето тук е бъгът
                        А дизеларката - 4.5V при 4900об и това отговаря на около 900кг/ч, като целта е 1200
                        На контакт само и на двете е 1.5V
                        И двата дебитомера са ОК.
                        И при бензиновите няма бъг. Просто там целеви въздух не е като при дизела. Целта там се гледа само на празен ход
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #27
                          Колеги гледам, че коментирате стойности на дебитомерът, и реших да слезна долу до колата и да видя моите какви са:

                          - Когато колата е на контакт - 0,9 V
                          - Когато е със запален двигател (800 оборота) - 1,9 V до 2 V
                          - На 4000 оборота - 4,3 V
                          - На 5000 оборота - 4,5 V

                          Колеги как ви се виждат тези стойности в границите на нормалното ли са?

                          Прикачам и excel файл който направих с FiatECUScan
                          Attached Files
                          Without heart we would be mere machines

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от kudev Покажи съобщение
                            Колеги гледам, че коментирате стойности на дебитомерът, и реших да слезна долу до колата и да видя моите какви са:

                            - Когато колата е на контакт - 0,9 V
                            - Когато е със запален двигател (800 оборота) - 1,9 V до 2 V
                            - На 4000 оборота - 4,3 V
                            - На 5000 оборота - 4,5 V

                            Колеги как ви се виждат тези стойности в границите на нормалното ли са?

                            Прикачам и excel файл който направих с FiatECUScan
                            Колата ти е дизел и всичко е ОК

                            ---------- Post added at 21:51 ---------- Previous post was at 21:50 ----------

                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            И при бензиновите няма бъг. Просто там целеви въздух не е като при дизела. Целта там се гледа само на празен ход
                            Нещо не ми пасва, би ли разяснил
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Напрежението може да го гледате и с диагностиката. То е вярно.

                              Проблема не е във ФЕС. Това не е бъг. Оригиналния екзаминер и той така показва. Просто такова инфо дават от фиат за формулата за пресмятане на диагностичните стойности на МАФ-а. Лънча също такава стойност дава.
                              Не само Лънча...
                              С още поне 3-4 универсални диагностики съм го гледал и си е все тая. Това имах предвид в началото, ама не ми се обясняваше.
                              Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                              Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                              Comment


                              • #30
                                Така колеги,закарах колата отново на диагностика за да проверя напрежението на дебитомера но така и не разбраха къде да го търсят(а уж се славят като едни от най-добрите диагностици в Сливен,намира се до КАТ,за сливенчани).Също така ми направи лошо впечатление че не се вслушаха когато се опитах да им кажа мнения на хора от форума.Така че очаквам предложения за доказани диагностици от Сливен или около Слънчев бряг.Или можем да се срещнем с някой който може да помогне на драга в събота или неделя.
                                Поздрави!
                                Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X